Vragen over de betaling?

In onze praktijk zorgen wij liever voor jou dan dat we veel tijd besteden aan onze financiële administratie. Daarom dragen wij het versturen en innen van de nota’s over aan Infomedics.

Wat betekent dit voor jou?

De nota van onze behandeling of verrichting, ontvangt je van Infomedics. In sommige gevallen wordt een nota eerst ingediend bij je zorgverzekeraar. Je ontvangt dan alleen een (rest)nota voor de kosten die niet door je zorgverzekeraar worden vergoed.

Een account aanmaken op het patiëntportaal

Wanneer uw zorgverlener uw mobiele telefoonnummer en e-mailadres bij Infomedics heeft aangeleverd, kunt u een account aanmaken. U ontvangt dan een e-mail en een papieren rekening. Met deze twee documenten kunt u een account aanmaken.

Betalen

Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen na nota-datum. Lukt het onverhoopt niet om op tijd aan de betalingsverplichting te voldoen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met Infomedics via 036-203 1900 of ga naar infomedics.nl Ook voor vragen over je nota kun je terecht bij Infomedics.

Wil je een afspraak maken?

Vul in onderstaand formulier de gegevens van de aan te melden patiënt in en wij nemen contact op.